اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر آروا مدل ۲۱۱۳

ویژگی‌های محصول
  • وزن: 6.8 کیلوگرم
  • ابعاد: 37.5 × 15 × 24.5 سانتی متر
  • منبع انرژی: الکتریکی
  • ولتاژ ورودی: 220 ولت
  • چرخه جوشکاری: 200-3 آمپر
  • حداکثر جریان: 200 آمپر
  • چرخ: ندارد
  • کابل: 3 متر
موجود در انبار
ضمانت اصالت کالا
گارانتی
موجود در انبار
  • ارسال توسط بست ابزار
بازگشت
  • ارسال توسط بست ابزار
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار بست ابزار تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک بست ابزار در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
اصالت کالاضمانت اصل بودن

توضیحات

ین دستگاه جوشکاری در واقع یک رکتیفایر (یکسو‌کننده) بوده که به تکنولوژی اینورتر (IGBT) مجهز است. پیشرفت و توسعه‌ی اینورتر آروا ابتدا به‌موجب ظهور تئوری منبع تغذیه‌ی سوئیچینگ و اجزای آن به وقوع پیوست. به دلیل کاهش حجم و وزن ترانس اصلی، کارایی این دستگاه تا ۳۰ درصد افزایش یافته است. گفتنی است از این دستگاه جوشکاری می‌توان در هوای آزاد، مکان‌های مرتفع و محیط‌های بسته استفاده کرد. دستگاه جوشکاری «آروا» مدل «۲۱۱۳» به سیستم حفاظتی خودکار دربرابر اضافه جریان، اضافه ولتاژ و اضافه حرارت مجهز است؛ همچنین این اینورتر از قابلیت جوش فولاد ضدزنگ، فولاد آلیاژی و فولاد سخت کربن‌دار برخوردار است. برای شروع جوشکاری با این اینورتر می‌توان از الکترودهای قلیایی، سلولزی، رتیلی و اسیدی استفاده کرد.بازدهی و قدرت بالا این مدل اینورتریکی دیگر از ویژگی های دستگاه می باشد. میزان مصرف انرژی در این مدل دستگاه جوش پایین بوده در نتیجه به مقدار زیادی در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد. همچنین در مدل ۲۱۱۳ امکان جوشکاری به وسیله انواع الکترودهای رتیلی ، قلیایی و سلولوزی می باشد. پایداری در جوشکاری با دستگاه اینورتر آروا به علت ایجاد نمودن قوس یکنواخت وجود دارد.دستگاه‌ اینورتر جوشکاری آروا مجهز به تکنولوژی  Arc Force است که مختص جوشکاری با الکترود می باشد. دارا بودن این سیستم برای کنترل نفوذ جوش در قطعه مورد نظر قابل استفاده است. مجهز بودن به Arc Force این اینورتر، جوشکاری با الکترودهای سلولزی را ساده و آسانتر می‌کند و از سوراخ شدن قطعه کار نیز جلوگیری می‌شود. نفوذ پذیری با این سیستم اینورتر زیادتر است به همین جهت برای الکترودهای استیل و چدن کارآمد می باشد. از دیگر مزایای این سیستم برای دستگاه اینورتر حذف هزینه‌های اضافی و جانبی جوش، افزایش قدرت و کیفیت جوشکاری و حتی جلوگیری از چسبندگی الکترود می‌باشد. تولید مدل ۲۱۱۳ با تکنولوژی IGBT باعث کیفیت بالاتر جوش ، کاهش دادن مصرف انرژی، کاهش زیاد مقاومت و خاصیت مگنتینگ قطعات داخلی دستگاه ، کمتر شدن صدای اینورتر و نفوذ جوشکاری بیشتر می شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن

6.8 کیلوگرم

ابعاد

37.5 × 15 × 24.5 سانتی متر

منبع انرژی

الکتریکی

ولتاژ ورودی

220 ولت

چرخه جوشکاری

200-3 آمپر

حداکثر جریان

200 آمپر

چرخ

ندارد

کابل

3 متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اینورتر جوشکاری ۲۰۰ آمپر آروا مدل ۲۱۱۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: