بست ابزار
No products in the cart.

مقایسه انواع دریل ان ای سی NEC

دریل NEC

دریل Nec یکی از بهترین ابزارهای مورد استفاده هم در صنعت و هم در فعالیت های خانگی و کارگاهی می باشد. این شرکت دارای تولیدات بسیار خوبی در زمینه انواع ماشین آلات و ابزار آلات برقی است که رضایت بالای مشتریان را به خود جلب کرده است. ویژگی های مثبت دریل این برند باعث شده که تولیدات آن متقاضیان زیادی داشته باشد و در رده بهترین برند های موجود در سطح  جهان قرار گیرد.

انواع دریل برند Nec

برند Nec  یک برند بسیار حرفه ای و با کیفیت در زمینه تولید انواع دریل ها می باشد. دریل های این کمپانی در دو دسته برقی و شارژی قرار می گیرند و شامل انواع دریل های اتوماتیک، گیربکسی، چکشی، نیمه گیربکسی، بتن کن، ستونی، پیچ گوشی و … هستند. هر کدام از این دریل ها با توجه به قدرت موتور، توان باتری و دیگر ویژگی ها دارای مدل های مختلفی هستند که هر فرد متناسب با انتظار خود از دریل می تواند نوع و توان مناسب آن را انتخاب نماید.

دریل اتوماتیک nec

اغلب از این دریل ها برای باز و بسته کردن پیچ استفاده می‌کنند.

دریل شارژی nec

دریل شارژی احتیاجی به برق ندارد و از طریق یک باتری تغذیه می‌شود. باطری دریل شارژی nec از نوع لیتیوم می‌باشد.

دریل گیربکسی nec

قدرت بالاتری نسبت به نوع چکشی و آچاری دارد

دریل چکشی nec

این دریل ها حالت تخریب دیوار را دارند و بیشتر برای سوراخکاری دیوار چوب و آهن مورد استفاده قرار میگیرند

دریل نیمه گیربکسی nec

به دلیل وجود گیربکس در این نوع ابزار و توان بالای آن راحتی و سهولت کار عیان میباشد

دریل بتن کن ان ای سی

دریل بتن کن ها به دو دسته سه کاره و دوکاره تقسیم می‌شوند و اغلب برای تخریب دیوار یا بتن استفاده می‌شود.

 

ویژگی دریل Nec که باعث برتری آن ها شده است؟

دریل های تولیدی برند Nec دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را به یک نمونه بسیار حرفه ای تبدیل کرده است.  از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • قدرت موتور

 انواع دریل های Nec دارای قدرت موتور مناسب و قوی هستند. تولیدات این کمپانی دارای توان های مختلفی برای موتورهای خود هستند که هر فرد متناسب با انتظارات خود از دستگاه می تواند مدل کم توان یا پر توان آن را خریداری کند. مدل کم توان برای فعالیت های سبک مانند استفاده در منازل و کارگاه های خانگی به کار می رود و مدل هایی با موتور سنگین و قوی تر برای فعالیت های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب اند.

  • سرعت بالا

سرعت دریل عامل مهم دیگر در این دستگاه می باشد. شاید بتوان گفت مهم ترین مزیت و تفاوت بین دریل های برقی و شارژی در مقایسه با مدل های دستی همین سرعت بالای کار با آن ها است. هرچه یک دریل دارای سرعت بالاتری باشد و مته آن قابلیت چرخش یا وارد کردن ضربه در تعداد بالا در دقیقه را داشته باشد، کار در زمان کوتاه تری انجام می شود.

  • باتری

 بخش  مهم بعدی باتری برای دریل های شارژی می باشد. برند Nec از جدیدترین باتری ها در دریل های شارژی خود استفاده می کند. از آنجایی که برند Nec از باتری های بسیار با کیفیت و جدید در دریل های خود استفاده می کند، وزن محصولات آن در مقایسه با دیگر برندها پایین تر بوده و این مسئله یک مزیت به حساب می آید.  بخش مهم دیگر در زمینه باتری یک دستگاه ،  زمان شارژ شدن باتری است. در صورتی که باتری دارای کیفیت خوبی نباشد مدت زمان طولانی برای شارژ شدن نیاز دارد و همچنین شارژ آن در زمان کوتاهی به اتمام می رسد. اما باتری های برند Nec  بسیار با کیفیت بوده و در زمان کوتاهی شارژ شده و شارژ را حدود 7 تا 10 ساعت در خود نگه می دارد.

  • طراحی بدنه

ویژگی مثبت دیگر دریل های Nec طراحی ارگونومیک آن می باشد. طراحی بدنه این دریل ها و قرارگیری دسته، کلید تنظیم سرعت و دیگر اجزا در دستگاه به گونه ای صورت گرفته که کار با آن را برای کاربر بسیار راحت کرده است،  در صورتی که قصد خرید ابزاری از برند Nec را دارید، می توانید به راحتی آن را از سایت بست ابزار تهیه نمایید.

دریل های برند Nec  را از کجا خریداری کنیم ؟

همان طور که گفتیم برند Nec  یکبرند بسیار با کیفیت می باشد و تولیدات آن دارای طول عمر و دوام بسیار بالایی هستند.  این کیفیت به دلیل استفاده از جدیدترین متریال و تکنولوژی های به روز در ساخت تولیدات آن ها می باشد . در صورتی که شما نیز قصد خرید ابزار های برند Nec مانند دریل ان ای سی را دارید توصیه می کنیم که حتما آن را از یک مکان معتبر تهیه نمایید. برای منظور می توانید به سایت بست ابزار مراجعه کنید.

سخن پایانی

 یکی از بهترین دریل های موجود در بازار دریل های کمپانی Nec میباشند. این برند دارای انواع دریل ها در نوع برقی و شارژی بوده و تمامی مدل های مختلف دریل مانند چکشی ، بتن کن،پیچ گوشتی و… را پوشش می دهد. در صورتی که شما نیز قصد خرید یک دریل با کیفیت و قیمت مناسب را دارید می توانید آن را از برند Nec انتخاب کنید.

بروزرسانی در تاریخ 1401/12/17

‫0/5 ‫(0 نظر)
0
دیدگاه‌های نوشته

*
*