بست ابزار
No products in the cart.

مشخصات و مقایسه دریل سه کاره ان ای سی NEC

آیا تا به حال نام دریل ان ای سی یا دریل شارژی NEC را شنیده اید؟ در مورد دریل سه کاره NEC اطلاعاتی دارید؟ در این محتوا می‌خواهیم اطلاعاتی در زمینه دریل حرفه ‌ای و سه کاره ای NEC در اختیار شما قرار دهیم. این دریل یکی از انواع دریل های بتن کن بوده که دارای سه ویژگی دریل، چکش ودریل به طور همزمان و چکش تخریب می باشد . معمولاً دریل های بتن کن دارای وزن دو تا سه کیلوگرم هستند. برند nec دارای انواع دریل برقی و دریل شارژی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


جهت مشاوره و اطلاع از قیمت انواع دریل شارژی 021-66730045


ویژگی های دریل بتن کن سه کاره NEC

یکی از بهترین ابزارها که در صنعت کاربرد بالایی دارد، دریل بتن کن است. این دریل دارای سه قابلیت می باشد که به واسطه این ویژگی ها توانسته جایگاه خوبی در بین خریداران پیدا کند. استقبال از این نوع دریل ها بسیار بالا بود و باعث شده که بسیاری از برندهای تولید کننده دریل دست به طراحی و تولید این نمونه جدید از دریل ها بزنند. از این دستگاه می توان برای تخریب انواع مصالح مانند سنگ، بتن، سرامیک، آجر و ….استفاده کرد همچنین دارای قابلیت حفاری می باشد که کاربرد آن را دوچندان کرده است. دریل های سه کاره دارای دو مدل چهار شیار و پنج شیار می ‌باشند اما مدل سه کاره دو نوع دارد که در ادامه مطلب به هر دونوع آن میپردازیم.

دریل بتن کن سه کاره ان ای سی مدل 9526

وزن این بتن کن 3 کیلو گرم بوده و شدت ضربه آن 178J/S در دقیقه می باشد این بتن کن دوکاره چهار شیار از موتور 1050 واتی بر خوردار است. در ادامه مشخصات این دستگاه را مشاهده میکنیم:

قدرت ۱۰۵۰ وات واقعی
سیستم آنتنی ویبریشن(ضد لغزش و لرزش)
آلیاژ کروم تیتانیوم برای تولید چرخ دنده ها برای استفاده بلند مدت
دارای طراحی ارگونومیک جهت سهولت کارکرد اپراتور
استفاده ازکابل استاندارد VDE
تولید آرمیچر تمام مس
آرمیچر لاک شده و نخ بندی شده برای جلوگیری از ورود گرد و خاک
استفاده از بهترین بلبرینگ جهت طول عمر بیشتر آرمیچر

 

دریل سه کاره NEC

دارای دسته کمکی
سیستم مته گیر چهار شیار SDS PLUS.
اقلام همراه: ۲ عدد قلم و ۳ عدد مته
کیفیت بسیار بالای سه نظام برای طول عمر بالای کارکرد
کابل نخ دار جهت جلوگیری از اتصالی
جا زغالی تمام مس
زغال با کیفیت بالا
دارای دیمر برای کنترل سرعت

دریل بتن کن سه کاره ان ای سی مدل 9527 :

دریل سه کاره NEC

دریل سه کاره دو سه نظامه ان ای سی NEC با دوسال گارانتی

وزن این بتن کن مانند مدل 9526 یکسان میباشد و همینطور شدت ضربه آن برابر با این مدل میباشد تنها تفاوت این دو مدل وجود یک رابط تبدیل بتن کن به دریل سه نظام میباشد که در این مدل تعبیه شده است. مدل چهار شیاره آن برای فعالیت‌های سبک مانند کارگاه ها و فعالیت های نیمه صنعتی مناسب است.


||||| خرید دریل با برند بوش = دریل شارژی بوش|||||


اما مدل 5 شیاره آن که در اصل دوکاره میباشد و فقط سیستم تخریب و تخریب چکشی دارد بسیار قدرتمند و با وزن بالا بوده و برای فعالیت‌های صنعتی و سنگین مانند پروژه های عمرانی، ساختمان سازی، راه سازی و آسفالت و …مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر فرد و مجموعه با توجه به انتظارات خود از دریل بتن کن می تواند نوع چهار شیار یا پنج شیاره آن را انتخاب و خریداری نمایند. در صورتی که قصد خرید یک دریل سه کاره خوب و باکیفیت را دارید می توانید این دریل را از برند NEC و با یک قیمت معقول تهیه نمایید.

 دریل سه کاره NEC

دریل سه کاره NEC  در دسته دریل های بتن کن قرار می گیرد. این دریل با وارد کردن ضربه در حین حفاری قادر است جسم مورد نظر را مورد تخریب قرار دهد. برند NEC یک برند چینی بوده که محصولات و تولیدات آن دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. این برند چینی تفاوت زیادی با دیگر برندهای چینی سطح پایین دارد و لوازم تولیدی مانند دریل های آن دارای کیفیت، طول عمر و دوام بسیار خوبی می باشند.دریل سه کاره NEC دارای موتوری قدرتمند بوده که بازده بالایی دارد‌. از جمله ویژگی های این دریل برند NEC می توان به داشتن دسته کمکی به منظور چرخش 360درجه اشاره داشت.

رابط تبدیل دریل چهار شیار به سه نظام معمولی

دسته فوق این قابلیت را به فرد می دهد تا دستگاه را در هر جهتی بچرخاند و به واسطه آن چرخش قطر سوراخ های متفاوتی را در جسم ایجاد کند. همچنین به واسطه این دسته هم با دست چپ و هم با دست راست می توان با دریل کار کرد. جنس بدنه عایق دریل های سه کاره NEC از نوع نشکن بوده که این جنس دستگاه مورد نظر و موتور آن را از ضربات احتمالی محفوظ می دارد. وارد شدن هرگونه ضربه به دریل و یا افتادن جسم سنگین بر روی آن ممکن است باعث خرابی یا شکستگی دستگاه شود و دستگاه کارآیی خود را از دست دهد.

 قدرت ضربه های دریل بتن کن سه کاره NEC بسیار بالا بوده و انرژی زیادی را به جسم مورد نظر وارد می‌کند، به همین منظور برند NEC برای دریل های سه کاره خود سیستم دفع ضربه تعبیه کرده است. این سیستم مانع ورود نیروی دریل به فرد می شود و ازبروز  خستگی جلوگیری کرده و ایمنی کار را بالا می برد. دریل های سه کاره NEC به همراه خود دارای یک کیف بوده که دریل را به طور کامل می توان درون آن قرار داد، علاوه بر این داخل این کیف چند عدد مته، قلم و لوازم دیگر وجود دارد.


||||| خرید دریل با برند ماکیتا = دریل شارژی ماکیتا|||||


دریل سه کاره NEC را از کجا تهیه کنیم؟

از مهمترین عوامل در خرید انواع ابزار آلات با قیمت بالا اصل یا کپی بودن آن وسیله است. شرکت‌های زیادی به کپی از برندهای معتبر و نام ‌آشنا برآمدند. این شرکت‌ها ابزارهایی با ظاهر برندهای معروف تولید می کند که در باطن هیچ کیفیتی ندارد. در صورتی که قصد خرید یک دریل سه کاره با کیفیت را دارید توسعه می کنیم که حتماً آن را از یک فروشگاه معتبر تهیه نمایید.  یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید انواع ابزار آلات برقی و کاری و الکتریکی،فروشگاه بست ابزار می باشد.

تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از بهترین برندهای جهان بوده و به همراه خود دارای گارانتی می باشد. دریل سه کاره NEC دارای گارانتی دوساله است که در صورت خرید از فروشگاه بست ابزار گارانتی در اختیار شما قرار می گیرد، همچنین به همراه این دریل یک کیف BMC نیز دریافت خواهید کرد.

سخن پایانی

دریل های سه کاره جزو واجب ترین دریل ها برای فعالیت‌های عمرانی، ساخت و ساز، ساختمان سازی، راه سازی و … می باشد. این دریل ها دارای سه ویژگی تحریب،تخریب چکشی و حفاری هستند که هر کدام از ویژگی های آن ها در صنعت بسیار کاربردی است. یکی از برندهای با کیفیت در زمینه تولید انواع دریل سه کاره برند ان ای سی می باشد. دریل سه کاره NEC دارای ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت بالا بوده که آن را به یک وسیله پرطرفدار تبدیل کرده است. در صورتی که شما نیز قصد خرید این دریل را دارید می توانید آن را از سایت بست ابزار و با گارانتی دوساله تهیه نمایید.

بروزرسانی در تاریخ 1401/12/17

‫5/5 ‫(1 نظر)
0
دیدگاه‌های نوشته

*
*