بتن کن 7 کیلویی رونیکس 2740 RONIX

موجود در انبار
ضمانت اصالت کالا
گارانتی
موجود در انبار
  • ارسال توسط بست ابزار
بازگشت
  • ارسال توسط بست ابزار
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار بست ابزار تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک بست ابزار در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
اصالت کالاضمانت اصل بودن

توضیحات

بتن کن 7 کیلویی رونیکس 2740 RONIX

آیا تا به حال نام دریل هیلتی رونیکس را شنیده اید؟ محبوب ترین دریل های برند رونیکس کدام اند؟ آیا می دانید قیمت هیلتی رونیکس 2740 چقدر است؟ موارد استفاده  این دریل در کجاست؟

 

ویژگی های هیلتی رونیکس 2740

 همانطور که گفتیم این دریل در دسته دریل های بتن کن قرار می گیرد و با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته درصد بالای فروش را از آن خود کند. از دریل فوق برای فعالیت های سبک و سنگین می توان استفاده کرد و به دلیل بازده بالا در مدت زمان کوتاه مساحت زیادی از کار را پوشش می دهد.

 تمامی ابزارهای برند رونیکس مانند دریل های آن دارای کیفیت خیلی خوبی می باشند و طول عمر آنها بالا است. دریل هیلتی رونیکس 2740 یک دستگاه بسیار پر قدرت می باشد که توان آن 1250 وات است.  قابلیت چرخش دستگاه فوق چیزی مابین صفر تا 450 دور در دقیقه می باشد، همچنین دارای قابلیت 2800 ضربه در دقیقه است.

 دریل فوق قابلیت استفاده از مته های 40 میلیمتری را نیز دارد که کاربرد آن را دوچندان کرده است. گیربکس این دستگاه بسیار باکیفیت و قوی بوده و جنس آن از منیزیم می باشد، این فلز حرارت را بهتر انتقال می دهند و در مقایسه با مدل های دیگر از وزن پایین تری برخوردار می باشد. به دلیل آنکه وزن این مدل از دریل ها بالا است هرجه قطعات جانبی آن از وزن پایین تری برخوردار باشد جزو مزیت های دستگاه به شمار می آید.

 از آنجایی که دریل های هیلتی نیروی زیادی به جسم و فرد وارد می کنند، این دستگاه دارای سیستم دفع نیرو بوده که ایمنی کار را بالا می بر.د دریل هیلتی رونیکس 2740 هم در زمینه تخریب و هم در بخش حفاری و سوراخ کاری کاربرد دارد و عملا یک دریل چند منظوره است. این دریل از برند رونیکس دارای استانداردهای روز اروپا بوده و از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها در ساخت آن استفاده شده است. دستگاه فوق دارای دسته جانبی ضد شوک می باشد و پوسته آن خاصیت ضد تعریق دارد.

مشخصات دریل بتن کن 7 کیلویی رونیکس 2740 RONIX

دارای قدرت 1250 وات

سیم آنتنی ویبریشن

دارای طراحی ارگونومیک جهت سهولت کارکرد اپراتور

تولید آرمیچر تمام مس

دارای دسته کمکی

دارای سیستم مته گیر پنج شیار SDS PLUS.

اقلام همراه: 3 عدد قلم و 2 عدد مته

کیفیت بسیار بالای سه نظام برای طول عمر بالای کارکرد

‫0/5 ‫(0 نظر)

توضیحات تکمیلی

وزن 6800 گرم
سه نظام

قدرت

شدت ضربه

مته کاری در مصالح ساختمانی

40 mm

تعداد چرخش در دقیقه

وزن

گارانتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بتن کن 7 کیلویی رونیکس 2740 RONIX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: